Модульні інтегровані двигуни Watt Drive WEG

Алюмінієвий модульний інтегрований двигун WG20

Алюмінієві двигуни останнього покоління до габариту 132 відрізняються завдяки зручному дизайну класу ефективності IE3 та надійній якості в різних галузях промисловості. Оптимізована конструкція фланців та алюмінієвої клемної коробки також призводить до суттєвого зниження ваги. Завдяки спеціальному широкому діапазону намотування та клемному блоку з дев’ятьма болтами гарантується гнучка експлуатація в будь-якій точці світу.

Характеристики (за замовчуванням)

Потужність 0,12–9,2 кВт
Кількість полюсів 4 та 6
Габарити IEC 63–132
Напруга 110–480 В, 50/60 Гц
Клас енергоефективності IE1, IE3
Клас ізоляції F
Ступінь захисту IP55
Матеріал корпуса Алюміній
Датчики в обмотці біметалічний вимикач та PTC-термистор
Робота з ПЧ до 460 В
Системи сертифікації CE, UL/CSA, EAC
Алюмінієвий модульний інтегральний двигун WG20

Чавунний модульний інтегрований двигун WG20

Нещодавно розроблені цілісні двигуни у габаритах від 160 до 250 належать до останнього покоління сімейства двигунів W22. Завдяки інноваційному дизайну, ці двигуни гарантують максимальну цінність для користувача та працюють з найвищою ефективністю та надійністю. Трифазні двигуни потужністю від 11 до 75 кВт доступні до класу енергоефективності IE4, вони можуть працювати від мережі та сертифіковані для використання на всіх важливих ринках світу.

Характеристики (за замовчуванням)

Потужність 11–75 kW
Кількість полюсів 4
Габарити IEC 160–250
Напруга 190–690 В, 50/60 Гц
Клас енергоефективності до IE4
Клас ізоляції F
Ступінь захисту IP55
Матеріал корпуса Чавун
Датчики в обмотці PTC-термистор
Робота з ПЧ до 460 В
Системи сертифікації CE, UL/CSA, EAC
Чавунний модульний інтегральний двигун WG20

Характеристика 100 Гц – подвоєна потужність

Модульні двигуни до габариту 250 ідеально підходять для роботи з електронним регулюванням швидкості. Характеристика напруги/частоти 87/100/120 Гц дозволяє працювати в режимі інвертора частоти навіть без спеціальних обмоток. Це дозволяє подвоїти номінальну вихідну потужність без втрати крутного моменту.

Номінальний крутний момент до подвійної номінальної швидкості

Номінальний крутний момент до подвійної номінальної швидкості

Подвійна (номінальна) потужність при подвійній номінальній швидкості

Подвійна (номінальна) потужність при подвійній номінальній швидкості

Просто переключіться та використовуйте по всьому світу

Спеціальна обмотка мотора широкого діапазону дозволяє вибрати до чотирьох різних рівнів напруги (зірка, дельта, подвійна зірка та подвійна дельта) за допомогою дванадцяти слотів підключення 9-болтового клемного блоку. Це дозволяє використовувати модульні двигуни майже з будь-якою мережевою напругою та частотою по всьому світу. Крім того, розміри клемної коробки були змінені для зручності доступу.

Моторні модулі для алюмінієвих і чавунних двигунів

Особливою перевагою модульного діапазону двигунів є можливість додати системні набори до стандартної моделі. Це дозволяє за допомогою додаткових модулів адаптувати двигун до індивідуальних потреб клієнта.

Наявні модулі двигуна включають одинарні та подвійні гальмівні системи, вентиляційні системи, розширені системи клемної коробки, системи датчиків (всередині та зовні кришки вентилятора), задні упори, захисні ковпачки та ручне колесо.

Електромагнітне гальмо

Електромагнітне гальмо

Примусова вентиляція

Примусова вентиляція

Інкрементний енкодер (примусова вентиляція)

Інкрементний енкодер (примусова вентиляція)